quarta-feira, julho 11, 2007

Comfy in nautica



try to tell me how to do it
only because im new to it
coolness is having courage
courage to do whats right
ill try to remember always
just to have a good time

try to show me that you know me
do you know what coolness really is
coolness is having courage
courage to do whats right
try to remember always
always to have a good time

try and have a softer inside
shut up boy and be a soldier
coolness is having courage
courage to do whats right
winning is what you want to
winning what youre scared to go for
you try to remember always
always to have a good time
ps: eu sei, a imagem não tem a ver em termos de artista, mas enquadra-se no sentimento da música! Ah, a imagem é o vocalista dos Flaming Lips dentro da bolha a rebolar sobre o público, já a letra é da música Comfy in nautica do grande álbum Person Pitch do Panda Bear! Oiçam!

2 Comments:

Blogger passarola said...

bem! isto hoje para acordar doeu!! mas valeu bem a pena... e é mesmo por isso:"always to have a good time" Obrigada pela companhia 5 estrelas!! :)

9:19 da manhã  
Blogger passarola said...

as ruas menos bem frequentadas foram outro grande momento da noite...lol!! Eu acho piada aos ambientes alternativos :)

4:26 da tarde  

Enviar um comentário

<< Home